به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی یزدانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بر اساس نام‌گذاری سال جاری به عنوان تولید و اشتغال و با تمهیداتی که در ستاد اقتصاد مقاومتی اندیشیده شده، برنامه‌های گسترده ای برای تحرک تولید و اشتغال در سال جاری اجرا می‌شود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: بر اساس برنامه باید در سال جاری 130 هزار شغل جدید در شهرک‌های صنعتی و بیش از 300 هزار شغل جدید در حوزه اصناف ایجاد شود.

وی تحقق این هدف را در گرو بسیج همگانی ظرفیت ها خواند و خاطرنشان کرد: تفویض اختیار به استان‌ها از فعالیت هایی است که برای سرعت دادن به امور اداری صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ابراز داشت: صنعت فرش از جمله حوزه‌هایی است که آران و بیدگل در صادرات محصولات خود بسیار موفق عمل کرده است.

یزدانی به فعالیت‌های صنعت فولاد در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: رقابت بسیار تنگاتنگی بین تولیدکنندگان صنعت فولاد جهان وجود دارد و زمانی که ما تعرفه فولاد را تغییر دادیم، یک روز طول نکشید که چین هم تعرفه های خود را عوض کرد تا بتواند بازارهای خود را حفظ کند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مورد زیرساخت های صنعتی کشور تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات دهنده در حوزه آب، برق، گاز و تلفن مکلف هستند تا ورودی شهرک‌های صنعتی خدمات خود را گسترش دهند.

یزدانی خاطرنشان کرد: کل منابع شرکت‌های خدمات رسان به خزانه واریز می شود و عمده آن‌ها به بحث هدفمندی یارانه‌ها اختصاص پیدا می‌کند، به همین خاطر دیگر رقمی برای تامین زیرساخت‌ها باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621315
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.