به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای این هیات عصر روز یکشنبه 27 فروردین ماه جاری از این مرکز بازدید به عمل آورد.
بر اساس این گزارش تویینگ وانگ مدیر عامل شرکت گوندا کشور چین به همراه لینگ ما معاون مالی شرکت گوندا و محمدرضا عباسی رئیس هیأت مدیره شرکت پژوهش و برنامه ریزی ایرانیان با سرپرست و معاونان مرکز تربیت مربی دیدار و گفت وگو کردند.
در ابتدای این دیدار در نشستی که در سالن کنفرانس ریاست مرکز برگزار شد ، حسن عزیزی سرپرست مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با ابراز خرسندی خود را نسبت به سبقه تاریخی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بیان داشت و افزود : کشور چین یکی از بزرگترین شرکای تجاری کشورمان خصوصاً در بحث خودرو است.
وی ادام داد: می بایست در کنار ورود تکنولوژی و فناوری ، انتقال دانش نیز در این راستا صورت پذیرد.
عزیزی خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین مرکز تربیت مربی با امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص آمادگی خود را در زمینه همکاری های دوجانبه در خصوص انتقال تکنولوژی به همراه دانش فنی در حوزه های تخصصی مهارت آموزی بالخصوص صنعت خودرو و از همه مهمتر در بحث زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست با ارائه دستاوردهای جدید اعلام می دارد.
در ادامه علیرضا طاهرپور مدیر کل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی به معرفی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مرکز تربیت مربی و فعالیتهای داخلی و بین المللی آن پرداخت .
در ادامه تویینگ وانگ مدیر عامل شرکت گوندا ، ضمن تشکر از مسئولان سازمان و مرکز تربیت مربی از برنامه ریزی در خصوص این دیدار ، ابراز خرسندی خود را از امکانات و ظرفیت ها و نیروی انسانی متخصص سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان نمود.
وی ابراز امیدواری کرد که این دیدار باعث برقراری ارتباط فی مابین در زمینه های آموزشی و انتقال تکنولوژی بین دو کشور شود.
در ادامه میهمانان از دپارتمان های مرکز و همچنین از مرکز تخصصی فناوری خودرو 9 دی بازدید کردند.
این دیدار با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت گوندا چین صورت گرفت.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.