احمد کاشکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اقدام های صورت گرفته در سال 95 تعداد نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان از 10 نقطه به 5 نقطه کاهش یافته است.
وی با بیان این که برای برطرف کردن این نقاط در سال 95 مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارهای اداره راهداری هزینه شده است تصریح کرد: اصلاح شیب شیروانی، اصلاح سطح، ترمیم روکش آسفالت، احیا خط کشی، نصب چشم گربه ای و سرعت گیر، نصب تابلو هشداردهنده، اخطاری، انتظامی و راهنمایی از اقدام های زود بازده بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان افزود: برای رفع 4 نقطه حادثه خیز به اصلاح هندسی نیاز بوده که طرح آن باید تهیه شود و تشدید حضور نیروی پلیس راهور و راهدار و نصب چراغ راهنمایی و علایم هشدار دهنده مورد نیاز است.
کاشکی ساخت 17 کیلومتر باقی مانده باند دوم جاده اردستان - اصفهان در محدوده کارخانه سیمان را یادآوری و خاطرنشان کرد: برای ساخت این مسیر و حذف 2 نقطه حادثه خیز نیاز به 300 میلیارد ریال اعتبار است که اقدام های اجرایی آن شروع شده است.
وی تصادف های منجر به فوت در سال 95 را مورد اشاره قرار داد و افزود: در مجموع 26 نفر در این سال جان خود را از دست دادند که شش نفر نسبت به مشابه سال 94 تعداد که 33 نفربود کاهش داشته است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: شهرستان اردستان رتبه سوم استان در کاهش تصادف ها را در سال 95 به خود اختصاص داد.
کاشکی هم چنین از مصوب شدن طرح آزاد راه شدن مسیر کاشان - اردستان - نائین خبر داد.
بیش از 2 هزار کیلومتر راه هم سنگ و 900 کیلومتر راه روستایی در شهرستان اردستان وجود دارد که بیشتر آن ها با توجه به قدمت چندین ساله و ترافیک سنگین نیازمند بازسازی و نوسازی است.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.