به گزارش ایرنا، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز چهارشنبه به نقل از آیت‌ الله 'سید یوسف طباطبایی‌ نژاد ' افزود: نقش مهم استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ‌ها به عنوان سکانداران تربیت جوانان در شکل‌ گیری شخصیت و الگوپذیری نسل جوان، وظیفه دست‌ اندرکاران امور تربیتی و فرهنگی را بسیار سنگین می‌ کند.
وی که در دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ‌های آزاد اسلامی استان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) سخن می گفت، افزود: کار فرهنگی در عصر حاضر که عصر حرکت پرشتاب جوامع به سمت جهانی شدن و قدرت نمایی فناوری و جولان شبکه‌های اجتماعی و سیستم‌ های ارتباط جمعی است، بسیار مهم و با ارزش است.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، جای لغزش و لغزاندن بسیار دارد و باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم که با توکل به خدای متعال و توسل به معصومین(ع) از لغزش در امور فرهنگی و تربیتی در امان باشیم.
وی با تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد امیرالمومنین (ع) گفت: استفاده از فرصت‌های زمانی و مکانی خاص از جمله الطافی است که خدای عزوجل در اختیار ما نهاده است و این بهانه‌ای است برای دعا کردن و طلب توفیق در امور زیرا در این اعیاد و این فرصت‌ ها استجابت دعا بسیار محتمل‌ تر و نزدیک ‌تر است.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به معنا و مفهوم عید و بازگشت حیات به طبیعت خاطرنشان کرد: همانگونه که در آغاز هر سال، طبیعت بازگشتی به اصل خود دارد، چه خوب است انسان‌ها نیز بازگشتی به فطرت اصلی خود که همان خداشناسی و خداپرستی است داشته باشند و عید واقعی انسان همان وقتی است که فطرتش خدایی شود و به سمت خدا برگردد.
دکتر سید محمد امیری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد: با تلاش و تعامل بیش از پیش مسئولان دانشگاهی، زمینه تحولات مفید و موثر علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان فراهم شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.