به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از دبیرخانه پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان اصفهان، خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان پس از اعلام فراخوان پوستردردمشترک با موضوع (تروریسم و افراط گرایی) به داوری و انتخاب آثار ارسالی پرداخت و  از میان 370 اثر 70×50 که به دبیرخانه این مسابقه رسیده بود، 44 پوستر گرافیک را برای حضور در این نمایشگاه انتخاب کرد.

نمایشگاه پوسترهای "دردمشترک" در ساعت 17 بعدازظهر روز پنج شنبه 24 فروردین 96 (در هفته هنر انقلاب اسلامی) در گالری نقش خانه اصفهان واقع در خیابان آمادگاه افتتاح میشود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته، تا روز پنج شنبه 31 فروردین ماه جهت بازدید عموم از ساعت 9صبح الی 12 ظهر و 17 بعدازظهر الی 20 شب همه روزه دایر است.

نمایشگاه گروهی هنر معاصر "غذا" در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، موزه هنرهای معاصر اصفهان به عنوان دفتر تخصصی هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، همزمان با نمایشگاه "فراتر از طعم"؛ که نمایانگر فرهنگ و آداب غذایی کره جنوبی در دو قالب چیدمان و اجرا بود و در راستای این تبادل فرهنگی نمایشگاهی با عنوان "غذا" را به اجرا می‌گذارد.

آثاری از هنرمندان ایرانی با هدف ارایه چهره‌هایی متفاوت، زیباشناسانه، توصیفی، انتقادی، مفهومی، طنز و... از ورای درک ما به غذا و به فراخور دیدگاه شخصی در این نمایشگاه مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مجموعه با تنوع فوق‌العاده‌ای از تکنیک‌‌ها و روش‌های ارائه آثار هنری و شاخه‌های بیانی مختلفی در هنر معاصر 24 فروردین ماه افتتاح می‌شود و تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برپا خواهد بود.

این نمایشگاه شامل 20 اثر هنری با شیوه‌های متنوعی همچون نقاشی، چیدمان، حجم، عکس، وب مدیا بوده که به کوشش پریناز شفیع زاده و سپیده بهروزیان در قالب گالری تجربه با هدف حمایت از هنرمندان جوان، خلاق و مستعد به نمایش در میآید.

زهرا جعفرپور، غزال خطیبی، شیوا یوردخانی، صبا ایمانی، نیلوفر شیرانی، مونا آقابابایی، مهدی وفامهر، متین عابدی، مهسا مرسی و مهدی دندی از جمله این هنرمندان هستند که با موضوع غذا در هنر معاصر آثار این نمایشگاه را پدید آورده‌اند.

گفتنی است؛ گشایش نمایشگاه هنر معاصر "غذا" در قالب رخدادهای فرهنگی- هنری، از رهگذر بیان هنری و رویکردی هنرمندانه، به مرکزیت دو شهر اصفهان و کوانگ‌جو به نمایندگی از دو ملت، پیش آهنگ گستره فرهنگی – هنری دو کشور و نوید بخش افق‌های روشنی در عرصه تعاملاتی از این دست است.

برگزاری چهلمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در خمینی‌شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه چهلمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم مرحله شهرستانی در جوار حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته تفسیر قرآن کریم مربوط به سوره‌های یوسف و رعد از منبع کتاب تفسیر نمونه، حفظ موضوعی قرآن کریم صد موضوع با رویکرد سبک زندگی اسلامی و حفظ احادیث(هشتاد حکمت از نهج‌البلاغه) برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به آدرس سایت رسمی مسابقات به نشانی: www.quraniran.ir و یا به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613789
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.