سید محمد هادی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساخت دو آب نمای خشک و تر در ورودی جنوب اردستان، نصب ست ورزشی در بلوارهای دانش آموز، مدرس و مفتح و نصب اسباب بازی در پارک کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده است.
وی با بیان این که جهت تکمیل و افزایش روشنایی معبرهای سطح شهرستان بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: طرح روکش آسفالت بلوار شهید بهشتی نیز در دستور کار این شهرداری قرار دارد.
شهردار اردستان هم چنین از خرید یک دستگاه کامیون ایسوزو مجهز به دستگاه بتون بر و چوب بر و دیگر تجهیزات کامل آتش نشانی نیز خبر دارد و افزود: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزارت کشور، شهرداری اردستان تنها 10 میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید این خودرو پرداخت کرده است.
موسوی خاطرنشان کرد: 2 دستگاه نیسان آتش نشانی با اعتبار بالغ بر 11میلیارد ریال نیز خریداری شده و در آینده نزدیک تحویل آتش نشانی می شود.
شهردار اردستان گفت: در حال حاضر آتش نشانی اردستان چهار دستگاه خودرو آتش نشانی در اختیار دارد که با توجه به پراکندگی شهرستان و وجود جاده ترانزیت و محله های قدیمی هنوز با کمبود انواع خودروهای آتش نشانی مواجه هستیم.
وی کمبود بالابر آتش نشانی بویژه برای حدود 600 واحد آپارتمان مسکن مهر اردستان را یادآوری و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرداری اعتباری جهت خرید این دستگاه در اختیار ندارد.
شهردار اردستان عدم تحقق اعتبارات تملک دارایی و عمل نکردن برخی از اداره ها به تعهدهای خود در قبال شهرداری را از دیگر مشکل های شهرداری اعلام کرد.
مرکز شهراردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.