به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه، دکتر علی پارسا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت:خدمات درمانی در بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه و 6 مرکز شبانه روزی دولتی تحت پوشش شبکه بهداشت ارائه شد.
وی همچنین افزود: در ایام نوروز امسال ، 387 مورد ماموریت تصادفی و غیرتصادفی ازسوی اورژانس این مرکز انجام شد.
دکتر پارسا گفت: از مجموع ماموریت های انجام شده از سوی اورژانس مبارکه ، 273 مورد ماموریت غیرتصادفی و 112 مورد ماموریت تصادفی انجام شد که نسبت به سال گذشته 160 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه 287 مورد اعزام به بیمارستان در ایام نوروز امسال انجام شد اظهار کرد:در این مدت 3 هزار و 87 تماس تلفنی با اورژانس پیش بیمارستانی مبارکه و پنج اورژانس شهرستان برقرار شد که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش را نشان می دهد.
پارسا با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال جاری 16 مورد تصادف منجر به فوت در این منطقه روی داد، اظهار کرد: سال گذشته تصادف منجر به فوت در ایام نوروز نداشتیم.
وی گفت: دو فقره تصادف و واژگونی در روزهای 30 اسفند 95 و 13 فروردین سالجاری پنج مورد فوتی را بدنبال داشت.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مبارکه همچنین با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی گفت:در طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان مبارکه،پنج تیم ثابت و سیار بازرسی و نظارت بهداشت محیط این شهرستان فعالیت دارند.
پارسا با بیان اینکه تعداد بازدید ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.2 درصد رشد داشت افزود: در این مدت یک هزار و 224 مرکز بین راهی حساس شامل رستوران ها، شیرینی پزی ها ، اغذیه فروشی ها مورد نظارت ویژه قرار گرفتند و یک هزار و 823 مورد بازدید انجام شد.
وی گفت: 51 واحد به علت تخلفات بهداشتی به مراکز قضایی معرفی شدند و سه مرکز هم پلمب شد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مبارکه افزود: همچنین 364 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف معدوم شد .
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.