به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،حجت‌الاسلام عباس قریشی ظهر امروز در نشت خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ناآگاه و بعضا آگاه داخلی، همراه با دشمنان خارجی، منافقین و فتنه‌گران انحلال ارتش را سر دادند.

وی تصریح کرد: عده‌ای از مسئولان دولت موقت، دخالت‌های بی جایی در ارتش را آغاز کردند. دشمنان انتظار نداشتند ارتش همراه با انقلاب و امام باشد به همین جهت انحلال ارتش را سر دادند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: امام خمینی (ره) در 28 فروردین سال 1358 با ارائه یک پیام تاریخی 29 فروردین را روز ارتش نام گذاری کردند.

وی به برنامه‌های هفته ارتش در اصفهان اشاره کرد و گفت: در هفته ارتش که از فردا آغاز می‌شود، دیدار با امام جمعه، عطر افشانی شهدا مسابقه کتابخوانی، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای 500 نفر از کادر وظیفه و تکریم عزیزان ارتشی در دستور کار فرماندهان و کادر وظیفه ارتش جای دارد.

قریشی ادامه داد: سخنرانی فرماندهان ارتش در پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌ها و رژه دست آوردهای تحقیقاتی و رژه بسیجیان در میدان ارتش در روز 29 فروردین 96 از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش است.

وی به ویژه برنامه‌های روز ارتش اشاره کرد و گفت: مراسم روز ارتش از ساعت 8 صبح روز 29 فروردین در میدان ارتش اصفهان با سخنرانی استاندار و امام جمعه شهر اصفهان آغاز می‌شود و از همه مردم شهید پرور استان اصفهان دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور پرشوری پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610587
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.