به گزارش ایرنا، مهرداد خادمی، شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن و صنعت نفت آبادان افزود: در باره کیفیت بازی ذوب آهن اطلاعات لازم را داشتیم و توانستیم این تیم را مهار کنیم.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در خط هافبک و حمله، قوی کار می کند، گفت: در این دیدار سعی کردیم بازیکنان این تیم را کنترل کنیم.
وی گفت: فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای رسیدن به پرواز، زودتر فولادشهر را ترک کرد و نتوانست در نشست خبری امروز حضور یابد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان، امروز پنجشنبه در چارچوب هفته 26 لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاشهر اصفهان برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
احسان پهلوان در دقیقه 52 ذوب آهن را از حریف خود پیش انداخت اما شاگردان فیروز کریمی به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 65 توسط امیر زلیکانی به گل تساوی رسیدند.
صنعت نفت که در هفته های قبل بشدت خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کرد با پیروزی هفته گذشته خود مقابل پرسپولیس و تساوی این هفته مقابل ذوب با 29 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت تا با آرامش بیشتری کارش را دنبال کند.
تیم ذوب آهن اصفهان نیز با 36 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار دارد.
پ/8114/ 6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری/ انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.