مرتضی فولادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: احداث هشت زیر گذر برای روستاهای شهرستان تیران و کرون در مسیر تیران به داران مصوب شده که تاکنون عملیات اجرایی و تکمیل سه زیر گذر انجام و مابقی آن ها در انتظار تخصیص اعتبار است.
وی بیان کرد: زیرگذر منطقه کارگاهی شهید چمران تیران و روستای جعفر آباد آماده و برای زیرگذر روستای ورپشت باکس ها تهیه شده که بزودی عملیات نصب باکس ها و اجرای این پروژه انجام می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران وکرون گفت: برای کاهش هزینه ها وجلوگیری از اختلال در ترافیک جاده باکس های زیرگذرها در کارگاه تهیه و در محل پروژه نصب می شود که سرعت کار با چنین اقدامی افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: برای احداث هر زیر گذر به صورت متوسط پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که طرح و اعتبار مورد نیاز برای تامین و آغاز پروژه از سوی مسکن و شهرسازی اعلام شده که با تخصیص اعتبار احداث پنج زیر گذر دیگر در مسیر تیران به داران احداث می شود.
فولادی با اشاره به ضرورت احداث زیرگذرها خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگرفتن روستاهای این شهرستان در جاده ترانزیت و نیاز تردد مردم روستاها و جلوگیری از وقوع تصادف احداث این زیرگذرها لازم است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری اصفهان واقع شده است.
تیران و کرون از جنوب غربی به استان چهارمحال بختیاری و از شرق و شمال به شهرستان نجف‌ آباد، از غرب به شهرستان های فریدن و چادگان از جنوب به شهرستان لنجان محدود می‌شود.
دسترسی از طریق تیران و کرون به جاده‌ های استان‌ های مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری ، لرستان و غرب کشور باعث افزایش حجم تردد در جاده های این شهرستان شده ‌است.
بیش از 30 روستا در مسیر جاده تیران به داران و داران به تیران قرار گرفته اند.
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.