علی قربانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خدمات امداد نوروزی در مرنجاب توسط یک پایگاه اورژانس سیار در این منطقه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ماموریت، 8 مورد تصادف و 43 مورد مراجعه حضوری بوده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه حوادث نوروز امسال مرنجاب، فوتی نداشته است افزود: در 8 حادثه تصادف در منطقه مرنجاب،13 نفر مصدوم و 6 نفر از این تعداد به بیمارستان اعزام شدند.
قربانیان تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران از کویر زیبای مرنجاب، این منطقه از جاده مناسبی به لحاظ زیرسازی و عرض مناسب برخوردار نیست.
وی خاطرنشان کرد: کمبود علامت های راهنمایی و رانندگی بویژه در پیچ های خطرناک از دیگر علت های تصادف ها و واژگونی خودروها در مرنجاب به حساب می آید و امید است با همکاری ارگان های مربوط، این مشکل هر چه سریع تر برطرف شود.
جاده مرنجاب با بیش از 55 کیلومتر بصورت کامل خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.
نزدیک به دو هزار و 500 گردشگر داخلی و خارجی هر هفته از جاذبه های دیدنی و گردشگری کویر مرنجاب دیدن می کنند.
شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.