به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) مبنی بر به کفر انجامیدن فقر، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهادند و این نشان دهنده این است که معظم له به عنوان سکان دار جمهوری اسلامی به خوبی می دانند با حل نشدن وضعیت اقتصادی، معیشت و اشتغال در جامعه، امت اسلامی روی خوشبختی و سعادت را نخواهد دید.
قاسمی با تاکید بر این که فقر انسان ها را به سوی فساد می کشاند، افزود: باید فقر در جامعه ریشه کن شده و اقدام و عمل حقیقی و واقعی نه شعار گونه، برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور آن هم بر پایه اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولتمردان و مسئولان قرار گیرد.
وی با طرح این سوال که چرا در بعضی مواقع بی تفاوتی هایی در حوزه عمل به اقتصاد مقاومتی دیده می شود، بیان کرد: مشکلات اقتصادی کشور به دو موضوع عدم توجه به تولید بر پایه ظرفیت های داخلی و عدم ایجاد اشتغال جوانان برای پیشگیری از انواع آسیب هایی که در سایه بیکاری آن ها را تهدید می کند بر می گردد.
قاسمی تاکید کرد: جوان ایرانی این ظرفیت و استعداد را دارد تا با میدان دادن به وی آن چه را که باعث می شود به دیگران وابستگی ایجاد کند را با مدیریتی کارآمد و انقلابی کشور از زیر هجمه های اقتصادی دشمن آزاد کند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.