به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در آئین افتتاح سالن ورزشی حماسه 9 دی گفت: این مجموعه با کمک ناحیه مقاومت بسیج، خیران و اهالی روستا با زیربنای هزار و 100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.
سرهنگ حسن فخرل هدف از اجرای این طرح را فراهم کردن زمینه رشد جسمی و روحی علاقه مندان به ورزش و بالا بردن روحیه شادابی و نشاط در بین جوانان ذکر کرد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاح سالن ورزشی گفت: امیدواریم این سالن زمینه ساز حضور جوانان روستا در عرصه ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط شود.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با اشاره به شعار امسال گفت: روستای تلک آباد از بزرگترین روستاهای شهرستان است و جوانان زیادی دارد که در سن ازدواج و اشتغال هستند.
وی با بیان این که اگر زمینه اشتغال در روستاها فراهم شود مهاجرت صورت نمی گیرد تصریح کرد: مسئولان و افراد دارای تمکن مالی و علاقه مند باید با سرمایه گذاری در روستاها و ایجاد اشتغال از تخلیه روستاها جلوگیری کنند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر اشتغال در روستا و شهرهای کوچک نباشد جوانان به سمت شهرهای بزرگ مهاجرت کرده و مشکلات امنیتی و فرهنگی بوجود خواهد آمد.
طباطبایی نژاد گفت: باید شور و اشتیاق برای جوانان ایجاد کرد اما مهم تر از آن زمینه ایجاد اشتغال است که اگر چنین نباشد این امکانات قابل استفاده نخواهد بود.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست موانع اشتغال را برطرف کرده تا سرمایه گذار رغبت حضور در منطقه را داشته باشد.
مدیر آبفار اردستان نیز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی گفت: این طرح شامل 4 کیلومترلوله کشی با لوله پلی اتیلن 90میلیمتری است که با اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آبفار در مدت 20 روز اجرا و به بهره برداری رسیده است.
رضا دهقانی افزود: با اجرای این طرح بالغ بر هزار و 470 نفر در قالب 480 خانوار از آب شیرین بهداشتی برخوردار می شوند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.