به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: برای بهره برداری از این طرح ها، اعتبار سه هزار و 420 میلیارد ریالی هزینه شده است که سهم دولت حدود یک درصد بوده است که نشان از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی این شهرستان دارد.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته اقدام های ارزشمندی در راستای خدمت رسانی به مردم در این شهرستان صورت گرفته است بیان کرد: حل مشکل سند شهرک های صنعتی، پل بخش مرکزی، روشنایی ورزشگاه خوروش، بهره برداری از باغ بانوان و بازار شهروند، فاز 2 شرکت فولاد کویر و خانه سالمندان برکت از مهمترین اقدام های صورت گرفته در یک‌ سال گذشته در آران و بیدگل است.
وی با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم شورای شهر و ریاست جمهوری در اواخر اردیبهشت سال آینده تصریح کرد: با توجه به تاکیدهای رهبر فرزانه انقلاب که انتخابات هم حق و هم تکلیف است همه وظیفه داریم در برگزاری هر چه پرشکوه تر آن تلاش کنیم.
معینی نژاد اظهار داشت: همه وظیفه داریم در آستانه انتخابات آرامش ایجاد کنیم و با ایجاد فضای دلگرم کننده به مشارکت حداکثری مردم کمک کنیم.
وی با تاکید بر لزوم بیان عملکردهای دولت و نظام برای مردم گفت: طبق قانون همه دستگاه ها موظف به همکاری با فرمانداری و هیات های اجرایی و نظارت شهرستان هستند.
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: همه دست اندرکاران انتخابات با پرهیز از ورود به دسته بندی های سیاسی و منطقه ای، فضایی ایجاد کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: مسائل بین اداره ها باید در شهرستان حل شود و ارجاع آن به اداره های کل استان اصفهان روند انجام طرح ها را طولانی می کند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.