به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد در مراسم گرامیداشت روز شهدا که در جوار امامزاده سید داوود شهر خور برگزار شد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را رمز موفقیت بیان کرد و افزود: دشمنان از روش جنگ نرم وارد میدان نبرد با ایران اسلامی شده اند و قصد دارند ایمان و باورهای اعتقادی مردم به ویژه جوانان را دچار شبهه افکنی و تفرقه کنند.
وی گفت: دشمنان می خواهند عزت، اقتدار، امنیت، ولایت و فرهنگ شهید و شهادت را از ما بگیرند و لازم است با بصیرت افزایی و برگزاری یادواره شهدا و برنامه هایی برای تبیین آثار دفاع مقدس ، آنان را در نقشه های پلیدشان ناکام کنیم.
امام جمعه خور و بیابانک، خانواده شهدا را مظهر صبر و استقامت دانست و افزود: خانواده شهدا حق بزرگی به انقلاب اسلامی دارند و دلجویی و دلداری از آنها وظیفه همه ماست.
وی خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره شهدا را بیش از گذشته زنده نگه داریم زیرا شهدا از جان خود برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گذشتند.
این مراسم با حضور خانوده شهدا و ایثارگران مسوولان نهاد های انقلابی، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی در جوار امامزاده سید داوود شهر خور برگزار شد.
در تقویم کشور روز 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
شهرستان خوروبیابانک با تقدیم 118شهید به انقلاب اسلامی در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
م.ف/ 7153 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.