**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: طولانی شدن زمان اجرای پروژه های این استان منطقی نیست.

**فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای رده بندی استان ها در سال 95 را اعلام کرد و بر این اساس اصفهان با 2464 امتیاز در رده نخست قرار گرفت.

**دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان با پیام تصویری آیت الله عبدالله جوادی آملی و آیت الله حسین مظاهری، عصر سه شنبه در دانشگاه اصفهان، آغاز به کار کرد.

**سید عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به‌عنوان یک صندوق حمایت‌کننده از ایده و نوآوری باید حمایت بیشتری از جوانان کند.

**داریوش وکیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هشدار داد: برخی دستگاه ها، قوانین مربوط به ایثارگران را اجرا نمی کنند و ما با توسل به راهکارهایی از جمله مجاری قانونی، موضوع را پیگیری می کنیم.

**علی مویدی، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: چهره 12 استان گردشگری کشور از جمله اصفهان طی سال آینده بطور کامل از معتادان متجاهر پاکسازی می شود.

**مسعود نیلی، مشاور رییس جمهور در امور اقتصادی حوزه اشتغال در گردهمایی فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: تقریبا تعداد شاغلان کشور در طول سال‌های 1384 تا 1392 ثابت بوده است.

**بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی 'دکتر بهرام شکری' روز سه شنبه در منطقه حصه در شرق کلانشهر اصفهان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.