به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی این مسابقه ها در گفت و خبرنگاران اظهار کرد: در این دور از مسابقه ها 32 تیم از دانشگاه‌های آزاد و سراسری کشور در سایت مسابقه ها ثبت ‌نام کردند که 23 تیم در مسابقه شرکت کردند.
علیرضا امیرشاهی اظهار کرد: 20 تیم از تیم‌های شرکت‌کننده دانشجویی و بقیه دانش آموزی هستند.
وی، موضوع مسابقه را کلیدواژه‌های «هوشمندسازی» ، «محیط‌زیست» و «انرژی» بیان کرد و افزود: تیم‌های بازی‌سازی باید بازی‌های خود را با کلید واژه انتخابی در مدت 48 ساعت بسازند و یک کلیپ سه دقیقه‌ای از آن برای ارزیابی تیم هیات داوران و یک دقیقه ای از دید تماشگران بسازند.
پنجمین دوره مسابقه های ملی بازی‌سازی رایانه‌ای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سراسری کشور گفت: تیم هایی از دانشگاه قم، صد دروازه و کویر دامغان، دانشگاه تهران، دانشگاه سراسری قم، موسسه عالی شهاب دانش، علوم و فناوری مازندران دراین مسابقات حضور دارند.
وی همچین از گنج‌نامه دانشگاه فنی‌حرفه‌ای استان همدان دانشکده فنی شهید رجایی کاشان، هنرستان پویندگان، جنیکا، پارادایس دانشگاه اصفهان، آلیگاتور دانشگاه بیرجند، ریزگیم و پرواز سفید دانشگاه صنعتی بیرجند ؛ دانشگاه سینا، مرکز رشد، اسپاد، سیلک، ستارگان کویر ,دبیرستان شاهد ستوده، سمپاد کاشان(دبیرستان شهید بهشتی)، به عنوان دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه ها یاد کرد.
امیری گفت: از منطقه کاشان نیز دانشگاه سینا، مرکز رشد، اسپاد، سیلک، ستارگان کویر، دبیرستان شاهد ستوده)، سمپاد کاشان(دبیرستان شهید بهشتی) در این مسابقه ها شرکت کرده اند.
وی همچنین تصریح کرد: جوان‌ترین شرکت‌کننده دانش‌آموزی در این مسابقه ها 14 سال و بزرگ‌ترین شرکت‌کننده نیز 40 سال دارد.
امیرشاهی از برگزاری این مسابقه در سطح بین‌المللی در سال 96 خبرداد و گفت: امسال قرار بود این مسابقه ها افزون بر ملی در سطح بین‌المللی نیز برگزار شود که بر اساس ایمیل‌های ارسالی شرکت‌کنندگان خارجی که زمان مسابقه را با برگزاری امتحانات آنها اعلام‌کرده‌ بودند، بخش بین‌المللی آن در بهار 96 همزمان با فصل گردشگری و گل و گلاب کاشان بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
پنجمین دوره مسابقه های ملی بازی‌سازی رایانه‌ای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سراسری کشور به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می شود.
6136 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.