به گزارش ایرنا، محمد معدن دار شامگاه سه شنبه در نشست فرهنگیان آران و بیدگل با وزیر آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات آموزشگاه ابریشم چی افزود: این طرح ها شامل 52 کلاس درس، 5 نمازخانه، استخر و کارگاه عمرانی بوده که در بخش آموزشی و ورزشی با کمک های خیران به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: خیران مدرسه ساز آران و بیدگل همواره پیشگام در ساخت مکان های آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای شهرستان بوده اند و 10 طرح نیمه تمام آموزشی خیران نیز نیاز به کمک 40 میلیارد ریالی دولت دارد تا به زودی به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به این که هم اکنون بیش از 18 هزار دانش آموز آران و بیدگلی در 120 واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: یک هزار و 760 پرسنل هم به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش مشغول به کارند.
معدندار تصریح کرد: کسب رتبه های برتر کنکور سراسری و فنی و حرفه ای، کسب رتبه های برتر مسابقات فرهنگی و قرآنی در استان و کشور و هم چنین کسب رتبه برتر ریاضی استان و کشور از جمله ظرفیت های دانش آموزان این شهرستان در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی است.
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی عصر دیروز (دوشنبه) برای افتتاح یک طرح خیر ساز و بررسی وضعیت آموزشی شهرستان اردستان وارد این شهر شد.
وی هم چنین در ادامه سفر دو روزه خود به شهرهای شمالی استان اصفهان شب گذشته و صبح امروز در نطنز حضور یافت و پس از حضور در کاشان عصر امروز راهی شهرستان آران و بیدگل شد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.