به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین عصر سه شنبه از میدان 17شهریور گلپایگان در مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا میدان فردوسی این شهر با شور و هیجان دوستداران اهل بیت(ع) برگزار شد.
در ادامه خودروی حامل درب‌ها به سمت دو شهرگوگد و گلشهر این شهرستان حرکت و آیین بدرقه با حضور مشتاقانه مردم این دو شهر نیز برگزار شد.
امام جمعه گلپایگان هنگام برگزاری این آیین استقبال در جمع خبرنگاران گفت: این درب ها که بدست هنرمندان اصفهان با کمک خیران، نیک اندیشان و ارداتمندان به اهل بیت(ع) ساخته شده است، امروز پس از بدرقه در چند شهر استان، مورد استقبال و بدرقه مردم این شهرستان قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی با قدردانی از حضور مردم و همکاری ستاد بازسازی عالیات استان اصفهان و شهرستان گلپایگان در فراهم کردن زمینه برگزاری این آیین معنوی در گلپایگان گفت: با ورود درب‌های حرمین امامین عسکریین(ع)، این شهرستان حال و هوای حرمین امامین عسکریین(ع)،کربلای معلی و نجف اشرف را پیدا کرد.
محسن حجتی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گلپایگان نیز با تجلیل از حضور باشکوه و معنوی مردم این شهرستان در آیین استقبال و بدرقه درب‌های حرمین امامین عسکریین(ع) گفت: مقصد بعدی این مجموعه معنوی، شهرستان نجف آباد است.
شهرستان گلپایگان با سه شهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6027/پ/7138
خبرنگار:محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.