*** نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان برگزار می شود.

*** مصاحبه مطبوعاتی دومین همایش ملی مکتب فلسفی اصفهان در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای اصفهان تشکیل می شود.
این همایش با تمرکز بر معرفی و احیای بر میراث و مواریث حکمی و عرفانی دارالعلم اصفهان که برگ زرینی از تاریخ عالم تشیع، بمدت سه روز از تاریخ 17 اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
نخستین همایش در سال 91 برگزار شده و 19 اثر از آثار مهم حکمای اصفهانی نیز به چاپ رسیده است.

*** اولین همایش کمیسیون های پارلمانی کانون های وکلای دادگستری ایران، در هتل آسمان اصفهان برپا می شود.
به گفته رییس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این همایش بیان مشکلات کانون های وکلای کشور و آگاهی بخشی به نمایندگان مجلس برای کمک به تصویب مقررات و قوانین لازم برای حفظ استقلال کانون وکلا بعنوان یکی از نیازهای مهم جامعه است، همچنین این همایش بدنبال حلقه گمشده و وجود ارتباط بین کانون های وکلا، دادگستری و نمایندگان مجلس است.
در حال حاضر دو هزارو 240 وکیل عضو کانون وکلای دادگستری استان هستند که از این تعداد یکهزار و 700 نفر در شهر اصفهان فعالیت دارند.
این تعداد شامل یکهزار و 466 نفر آقا و 774 نفر بانوست.

*** مراسم روز درختکاری با حضور مدیران شهری در خیابان اشرفی اصفهانی برگزار می شود.
در ایران، روز 15 تا 22 اسفند ماه به عنوان “هفته منابع طبیعی” نامگذاری شده که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند “روز ‌درختکاری‌” است.

*** مراسم یادبود 'دکتر علی شریعتمداری' در تالار فارابی دانشگاه اصفهان، برپا می شود.
این مراسم به بهانه بزرگداشت مقام رفیع علم و اندیشه و تبیین اندیشه های یکی از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت و نکوداشت این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.
علی شریعتمداری متولد سال ۱۳۰۲ بود که در تاریخ۲۰ دی سالجاری در سن 93 سالگی به علت کهولت سن درگذشت. وی وزیر فرهنگ و آموزش عالی در دولت موقت مهدی بازرگان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

*** مهرداد بذرپاش عضور هیات رییسه سابق مجلس و صاحب امتیاز روزنامه سراسری وطن امروز در تالار پیامبر اعظم در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان در برنامه ای با عنوان ' اقتصاد و مدیریت دولت ها، بدون سانسور' سخنرانی می کند.
در این مراسم نخستین مستند با موضوع فیش‌های نجومی با عنوان ' فراموش شده ها' اکران می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.