مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 12 و 44 دقیقه امروز، خبر واژگونی یک دستگاه خودروی 206 در جاده چادگان به اتاق فرمان اورژانس اعلام و یک واحد امدادی از اورژانس 115 و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه پنج زن و یک کودک مصدوم شده بودند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.
وی همچنین در باره حادثه دیگری که عصر دیروز در جاده نطنز ابتدای اتوبان کاشان رخ داد، بیان کرد: در این حادثه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی L90 ، پنج نفر از سرنشینان آن شامل یک مرد و 4 زن دچار مصدومیت شدند.
وی ادامه داد: یک واحد امدادی از اورژانس نطنز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل سانحه اعزام شدند که پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به مصدومان در محل، آنها را به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل کردند.
نطنز در فاصله 133 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.
از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 169 هزار ماموریت از سوی اورژانس 115 اصفهان انجام شده است که از این تعداد بیش از 54 هزار مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده است.
از تعداد کل ماموریت های تصادفی اورژانس در 11 ماه گذشته40 هزار و 597 فقره تصادفات شهری و 13 هزار و 406 فقره تصادفات جاده ای بوده است.
سال گذشته نیز 11 هزار و 564 تصادف جاده ای در ماموریت های اورژانس 115 استان اصفهان به ثبت رسید.
ت/7135 / 6027** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشاردهنده: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.