حسنعلی احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طبق قانون اساسی، تامین بهداشت و سلامت وظیفه اصلی دولت است اما خیران کار بزرگی را در ساخت و تجهیز بخش های اطفال و داخلی بیمارستان فاطمیه بادرود انجام داده ‌اند.
احمدی با اشاره به اینکه ساختمان 870 متری اورژانس بیمارستان فاطمیه توسط جمعی از خیران از جمله علیرضا حیدری و حسنعلی محققی ساخته شده است گفت: شهر بادرود با توجه به زائرپذیر بودن سالیانه بیش از 3 میلیون مسافر از اقصی نقاط کشور نیازمند تجهیز و تکمیل بیمارستان و بخش های مختلف آن است.
وی ادامه داد: ساختمان تازه احداث شده اورژانس که 12 میلیارد ریال هزینه داشته است باید تمام اتاق ها و بخش های آن به امکانات پیشرفته پزشکی تجهیز شود.
وی تامین این وسائل وامکانات اورژانس جدید را نیازمند 5 میلیارد ریال اعتبار دانست.
رئیس بیمارستان فاطمیه بادرود افزود: این شهر در جوار جاده ترانزیت تهران - جنوب و اتوبان کاشان - نطنز - اصفهان و هم چنین در نزدیکی سایت هسته ای شهید احمدی روشن و آستان مقدس آقا علی عباس (ع) قرار دارد ، انتظار می رود در زمینه تجهیزات و امکانات پزشکی سهم بیشتری به این بیمارستان اختصاص داده شود.
در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با حضور استاندار اصفهان وجمعی از مقامات و مسئولان استانی و شهرستان نطنز و بادرود، اورژانس بیمارستان بادرود افتتاح شد.
بادرود در فاصله 30 کیلومتری نطنز و 155 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد و با توجه به مجاورت با امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) هر ساله بیش از 3 میلیون زائر از این شهر زیارتی دیدن می کنند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.