به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز سه شنبه در گردهمایی مدیران و مربیان پرورشی مدرسه های دخترانه اردستان بمناسبت هفته تربیت در مدرسه ابوریحان افزود: لازمه تربیت قرآنی شناخت قرآن، درک مفاهیم و عمل به دستورهای قرآن است.
وی با بیان این که تربیت به معنای رشد و ارتقا است تصریح کرد: اگر بتوانیم رشد فکری افراد تحت نظر و آموزش خود را فراهم سازیم به وظیفه خطیر معلمی خود عمل کرده ایم.
امام جمعه اردستان گفت: معلم امانتداری است که انسان امانت اوست لذا باید با شناخت توانایی دانش آموزان زمینه ارتقای علمی، فرهنگی و تربیتی آن ها را فراهم کرد تا در جهت توسعه جامعه قدم بردارند.
دهشیری افزود: کسی که تربیت قرآنی داشته باشد از منکرات و رذایل اخلاقی پرهیز می کند و بسیاری از مشکلات اجتماعی از بین خواهد رفت.
وی به اثربخشی سخنان معلمان در بین دانش آموزان اشاره و خاطر نشان کرد: گاهی یک سخن معلم می تواند دانش آموز را در جهت اسلام سوق داده و بعضی سخنان می تواند موجب بروز انحراف نیز شود.
امام جمعه اردستان خطاب به فرهنگیان گفت: نکند برای مساله های سیاسی و اقتصادی ذهن کودکان را آشفته و باعث برداشت نادرست آن ها از واقعیت ها و حقایق جامعه شوید که در این صورت گناهی بزرگ مرتکب شده اید.
مرکزشهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.