فضل الله کفیل روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان، ایجاد امید در مردم را از موفقیت های نظام دانست و افزود: بهترین اعمال صالح پس از واجبات شخصی، خدمت به مردم است.
وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت مجاهدت امام راحل و شهدا به ثمر رسید، زمینه خدمت مضاعف را فراهم کرد.
فرماندار سابق اصفهان، برگزاری انتخابات را از مهمترین وظایف اجرایی یک فرماندار بیان کرد و افزود: در مدت تصدی در فرمانداری، شش انتخابات بزرگ را برگزار کردیم و به شهادت فعالان وابسته به جریان های سیاسی مختلف، انتخابات برگزار شده در شهرستان اصفهان در شش سال گذشته در کمال آرامش‌ و به دور از هرگونه سیاسی کاری برگزار شد.
وی گفت: تکمیل سازمان فرمانداری و ارتقای معاونت های فرمانداری از 2 به 3، بهره برداری از دو هزار و 44 پروژه، الحاق خوراسگان به شهر اصفهان و تبدیل روستای زیار به شهر از جمله این فعالیت ها در شش سال گذشته بوده است.
وی همچنین سازماندهی کشاورزان اصفهان در قالب نظام صنفی کشاورزان، توجه به مشکلات آب کشاورزی شهرستان، بهبود شرایط محیط زیست و ساماندهی زاینده رود و افزایش تولید گندم در اصفهان را از دیگر موفقیت های فرمانداری اصفهان در مدت یاد شده عنوان کرد.
فرماندار سابق اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت، کارکنان فرمانداری بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی در پست های مختلف بکارگیری شدند، افزود: برای انجام امور و برگزاری انتخابات با همان دوستانی که از دولت اصلاحات در فرمانداری استخدام شده بودند، کار کردیم و با اعتماد به کارشناسان، یک نیرو هم از خارج فرمانداری نیاوردیم.
فرماندار جدید اصفهان نیز با تقدیر از حسن نیت استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان برای انتخابش به این سمت گفت: ما سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم و مسئولان هر جایی امر کنند در خدمتگزاری حاضریم.
احمد رضوانی نایینی ایجاد نشاط و امید در جامعه در آستانه انتخابات را از جمله وظایف خود عنوان کرد و افزود: وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در اردیبهشت سال آینده را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: بر پایبندی به قانون و اجرای صحیح آن تاکید داریم و برای اشخاص یا گروه ها، جهنم مفتی نخواهیم رفت.
مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان روز دوشنبه در سالن شهید دادمان
اداره راه و شهرسازی این استان برگزار شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی احمد رضوانی نایینی را بعنوان فرماندار جدید شهرستان اصفهان جایگزین فضل الله کفیل کرد.
احمد رضوانی نایینی پیش از این فرماندار خمینی شهر بود.
خمینی شهر در 16 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
فضل الله کفیل نیز از اردیبهشت سال 90 بعنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شده بود.
حوزه فرمانداری شهرستان اصفهان دارای 14 شهر شامل شهر اصفهان، خوراسگان، بهارستان، نیک‌آباد، نصرآباد، کوهپایه، سگزی، تودشک، محمدآباد،حسن آباد، هرند، اژیه، ورزنه و قهجاورستان است.
این شهرستان با بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارای شش بخش و 13 دهستان است .
2093/6027 ** خبرنگار: اصغر دواتگر* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.