به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رویداد ایده‌شو توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود تا افراد بتوانند ضمن ارائه طرح های نوآورانه، ایده های خود را از لحاظ عامه‌پسند بودن برای حُضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی و امکان راه‌اندازی یک کسب و کار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نوی دیگران آشنا و شبکه‌ای از متخصصان برای ارتباط های آتی خود ایجاد کنند.
در این رویداد، ایده پردازان در سه دقیقه طرح خود را در حضور جمع بیان می کنند و پس از داوری از لحاظ عامه پسند بودن برای حُضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی برای راه اندازی کسب وکار، به سه ایده برتر جوایزی اهدا می شود.
از دو سال گذشته تاکنون، رویدادهای ایده شو در زمینه های مختلف مانند هنر و صنایع خلاق، مهندسی برق، فناوری اطلاعات، سلامت، بازی های رایانه ای، کسب و کار اجتماعی، تجهیزات پزشکی، شیمی و کشاورزی در اصفهان برگزار شده است.
روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: در بیست و پنجمین رویداد ایده‌شو با موضوع 'ایده تا عمل' که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، 12 ایده مطرح و از میان آنها پنج ایده برتر، معرفی شد.
سیما سلطانی با ایده 'هِد‌بند هوشمند' برای کمک به معلولان جسمی-حرکتی، فریده مکاری با ایده 'سامانه تصمیم‌ساز سفرهای روستایی'، فریبرز شریفیان با ایده 'نانو بایو استخوان‌ساز هوشمند'، محسن کریمیان با ایده 'نانو فارم رویشگر' و علی غوثی با ایده 'تبلیغ هوشمند' به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
آدرس پایگاه اینترنتی رویداد ایده‌شو برای آگاهی از برنامه‌های این رویداد startupevent.ir است.
رویداد ایده شو یکی از زمینه های حرکت به سمت توسعه و اقتصاد دانش بنیان در جوامع امروزی محسوب می شود.
د/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.