نادرشفیع خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت این سامانه در روزهای پنجشنبه و جمعه رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان بوشهر پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: دراین مدت وزش تندبادهای لحظه ای سبب تلاطم خلیج فارس بویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر خواهد شد.
شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری از اواخر وقت نیمه ابری تا ابری، و از فردا همراه با بارش پراکنده باران گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از فردا شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر که در برخی از ساعت ها به بیش از 50 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی بیان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان 60 تا 120 سانتی متر که در برخی از ساعت ها تا 150 سانتی متر نیز می رسد.
بارندگیهای شدید بیش از 400 میلی متر هفته گذشته در استان بوشهر باعث جاری شدن سیل، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و خسارت به منازل مردم، بخش های کشاورزی، دامداری و شیلات، تاسیسات زیر بنایی در بخش راهها، آب، برق، مخابرات و بسته شدن راههای ارتباطی شد.
7212/6043 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.