پیک بار برق در شهرستان اصفهان در سالجاری 7.2 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا پیر پیران روز چهارشنبه در مراسم تقدیر از مشترکین برتر در زمینه 'مدیریت بار و مدیریت مصرف' در اصفهان افزود: در کشور ما چهار برابر متوسط جهانی، انرژی مصرف می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، نیاز به مدیریت مصرف در کشور ما هر روز نسبت به قبل بیشتر احساس می شود.
پیر پیران بیان کرد: سه هدف صنعت برق در دنیای امروز برق برای همه، برق با کمترین آلودگی ممکن برای محیط زیست و برق با کیفیت برای زندگی دیجیتال است.
وی اعلام کرد: در سالجاری 700 واحد صنعتی، 150 کشاورز و تنها 10 اداره با شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در زمینه مصرف همکاری داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اظهار کرد: برق می تواند در آلودگی محیط زیست نقش ریشه ای داشته باشد کمااینکه که بر اساس آمار جهانی 41 درصد آلودگی محیط زیست به برق و گرما برمی گردد.
وی در باره چگونگی آلوده شدن محیط زیست ناشی از برق، توضیحی نداد.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: بیش از 20 هزار دانش آموز، 10 هزار نفر از مادران دانش آموزان و یکهزار مشترک خانگی، صنعت کشاورزی و صنعتی توسط شرکت توزیع برق شهرستان برای مدیریت مصرف بار و انرژی، آموزش دیده اند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از مشترکین برتر در زمینه مدیریت بار و مدیریت مصرف، همکاری و اجرای طرح های مدیریت بار در تابستان 95 شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تقدیر شد.
در این مراسم همچنین تجربیات واحدهای صنعتی نمونه و شهرداری اصفهان در زمینه بهینه سازی مصرف و مدیریت بار در فصل تابستان سالجاری ارائه شد.
طبق آمار اعلام شده در این مراسم، حدود 80 درصد از مشترکین برق در شهرستان اصفهان مشترکین خانگی، یک درصد صنعتی و کشاورزی، 4 درصد تجاری و حدود 16 درصد مشترکین عمومی هستند.
بر اساس آمار شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، بیشترین میزان مصرف را به ترتیب مصارف اداری، خانگی، صنایع و کشاورزی به خود اختصاص داده است.
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیش از یک میلیون مشترک در قالب هشت امور اجرایی، یکی از بزرگترین شرکت های توزیع در سطح کشور محسوب می شود.
صنعت برق اصفهان دارای دو میلیون و 700 هزار مشترک در سه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، توزیع برق استان اصفهان و توزیع برق چهارمحال و بختیاری و همچنین 40 مشترک صنعتی بزرگ است.
ظرفیت ایستگاه های انتقال و فوق توزیع برق اصفهان 18هزار و 163 مگاولت آمپر است که نسبت به سال 57 حدود 10 برابر شده است.
گ/7153 / 6027**خبرنگار: هُدا استکی * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.