به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان روز یکشنبه در نشست خبری افزود این رویداد ادبی با همکاری مجموعه ادبی قلمستان و با مشارکت شهرداری اصفهان برگزار می شود.
وی گفت: داستان های ارسالی به این جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و داستان کودک و نوجوان ارائه خواهد شد.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان با بیان اینکه کارگاه های آموزشی این جشنواره در سه بخش برگزار می شود، گفت: در هر بخش از این کارگاه ها سه نفر و در مجموع 9 نفر برگزیده می شوند و در هر بخش از پنج اثر نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی افزود: اختتامیه جشنواره داستان روح الله نیز در اردیبهشت ماه 96 و همزمان با هفته اصفهان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام کمساری همچنین با اشاره به برنامه‌های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بمناسبت ایام دهه فجر گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی به مننظور تبیین اندیشه امام (ره) اولین برنامه ما در این ایام است.
وی افزود: نشست های تخصصی امام و انقلاب، امام و بانوان، امام و جوانان،امام و فرهنگیان، امام و فرهیختگان و امام و هنرمندان در محل نگارستان امام خمینی برگزار می شود.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر بهمن در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود : فراخوان این جشنواره نیمه آبان ارسال شده است و اختتامیه آن چهاردهم بهمن امسال با حضور فرهیختگان، اندیشمندان و مدیران استانی و کشوری در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت : این جشنواره به صورت اختصاصی با موضوع امام و انقلاب است و تا کنون بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده اما تا روز پنجم بهمن آثار بیشتری ارسال خواهد شد.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: دو نمایشگاه عکس در ادامه فعالیت‌ها و برنامه های دهه مبارک فجر با عنوان 'خلوت خورشید' و 'دست مهربان' با موضوع تصاویر امام (ره) در فرانسه و نمایشگاه بانوی هنرمند اصفهانی در نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این موسسه تا کنون در زمینه آموزش اندیشه های حضرت امام (ره) دو اقدام مهم انجام داده است ، گفت:موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) استان اصفهان دوره های آموزش های حضوری متعددی ویژه فرهنگیان، حوزویان و دانشجویان و تا کنون دوره های آموزش های مجازی ویژه یک هزار و 300 نفر از کارکنان دولت را برگزار کرده است.
حجت الاسلام کمساری با بیان اینکه بیش از 97 درصد از شرکت کنندگان از کیفیت و موضوعات ارائه شده در دوره های آموزش مجازی ابراز رضایت کردند، گفت:بر اساس تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان این دوره آموزشی از اول بهمن ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
وی افزود: طبق تفاهم نامه ، آموزش های مجازی ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد در مرحله دوم این دوره ارائه می شود.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.