به گزارش ایرنا، سید محسن تجویدی عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان از محل احداث سوله ستاد بحران نطنز مشکلات و موانع پیشرفت این طرح را کمبود بودجه شهرداری خواند و افزود: در سال های 87 و 90 اعتباراتی از استان برای احداث سوله ستاد بحران واریز شد که شهرداری نطنز با این اعتبار توانست 40 درصد پیشرفت فیزیکی سوله را انجام دهد و برای تکمیل و تجهیز سوله نیاز به حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار است.
وی افزود: از سال 91 تاکنون بودجه دولتی به سوله ستاد بحران اختصاص داده نشده و شهرداری نطنز نیز با بودجه خود توان ادامه و تکمیل این سوله را ندارد.
شهردار نطنز هم چنین در حاشیه بازدید از کشتارگاه نطنز از تجهیز آن خبر داد و تصریح کرد: شهرداری نطنز در دو سال گذشته اقدام هایی از جمله نصب دستگاه لیبل گذاری گوشت، باسکول دیجیتال، شوکر برقی، جرثقیل سقفی و ساماندهی محیط کشتارگاه را صورت داده است و برای بهینه سازی و تکمیل این کشتارگاه نیاز به پیش سرد برای نگهداری گوشت های استحصال شده، سپتینگ برای دفع خونابه و ضایعات حاصل از کشتار و همچنین انتقال آب به کشتارگاه دارد.
وی هم چنین در بازدید از طرح احداث پکیج فاضلاب مسکن مهر اضافه کرد: زمین واگذار شده به این طرح از شهرداری نطنز است که طی جلساتی در نطنز، اصفهان و تهران مقرر شده پساب آن به این شهرداری واگذار شود.
نعمت الله اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان به همراه یوسف حسنی فرماندار، سید محسن تجویدی شهردار نطنز و برخی مسئولان شهرستان از سوله ستاد بحران، پروژه احداث پکیج فاضلاب مسکن مهر و کشتارگاه نطنز بازدید کردند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.