به گزارش ایرنا، علیمحمد یوسفیان روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان افزود: با پرهیز از پراکندگی انجام امور در این موضوع و با به کار گیری روش ها و مطالعات اجتماعی دقیق و علمی می توان ضمن شناسایی عوامل بروز آسیب، تدابیر لازم جهت مقابله با آن ها را اتخاذ کرد.
وی با بیان این که درحال حاضر میزان آسیب های اجتماعی در زنان نسبت به گذشته افزایش یافته افزود: این موضوع دلایل مختلفی ازقبیل تاثیر اعمال خشونت بر زنان، حضور بیشتر آنان درجامعه، محدودیت امکانات و منابع، دردسترس بودن مواد مخدر و تنوع آن ها و تغییرات اجتماعی در زندگی دارد.
یوسفیان با تاکید بر لزوم شناسایی عوامل موثر درکاهش آسیب های اجتماعی زنان و به خصوص دختران بیان کرد: شناختن نیازهای زنان و به خصوص دختران جوان بویژه درسن بلوغ، عدم تبعیض بین دوجنس توسط خانواده ها، ارتباط عاطفی بین پدر و دختر، استحکام روابط بین زوجین وشکل گیری صحیح باورهای مذهبی درخانواده و برداشتن برخی محدودیت ها از طرف نهادهای اجتماعی و خانواده ها از جمله این عوامل هستند.
شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.