سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا چهارشنبه به شدت بحرانی است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر اینکه شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا چهارشنبه به شدت بحرانی است، گفت: در حال حاضر به دلیل وقوع حادثه در یکی از خطوط انتقال آب، ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است و ناچار به آبرسانی سیار در نقاط مختلف شهر هستیم.

به گزارش جماران، مهرداد خورسندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از خطوط اصلی انتقال آب به اصفهان با قطر ۱۴۰۰ میلیمتر در محدوده شهرستان فلاورجان دچار حادثه شده است، اظهار کرد: به دنبال این حادثه ظرفیت تامین آب شرب اصفهان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تعمیرات این خط لوله آب از ساعت ۳ بامداد آغاز شده و تا ظهر ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه آبگیری آن بین ۷ تا ۱۰ ساعت به طول می انجامد، پیش بینی می شود تا فردا (چهارشنبه-۶ مرداد ماه) شرایط به حالت عادی برمی گردد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است، چراکه این یکی از خطوط اصلی انتقال آب به اصفهان بزرگ دچار حادثه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا فردا اصفهانی ها در تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند، گفت: در حال حاضر تمام مناطق شمال و غرب اصفهان دچار افت شدید و قطعی آب هستند و آبرسانی سیار می شوند.

خورسندی گفت: در این حادثه و بحران شرکت آبفای استان اصفهان از تمام دستگاه ها و حتی بخش خصوصی برای آبرسانی سیار کمک گرفته است.

وی تصریح کرد: شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا به شدت بحرانی است و از شهروندان می خواهیم صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.