ابراهیم متولیان روز دوشنبه در برنامه پاسداشت شهدای مدافع سلامت از طریق ارتباط مجازی در دانشگاه آزاد استان اصفهان افزود: مردم ما از امتحان کرونا سربلند بیرون آمدند از این رو جامعه جهانی تصور نمی‌کرد با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ایران با کرونا مقابله کند.

وی با بیان اینکه شهدای سلامت نشان دهنده ظرفیت خوب جامعه هستند، گفت: آن‌ها تا لحظه آخر صحنه را ترک نکردند و برای سلامت مردم جنگیدند.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور اضافه کرد: فرصت خوبی است که مسیر سلامت کشور را بشناسیم، جامعه سلامت کشور اوایل انقلاب تجهیز شده نبود و از برکات جمهوری اسلامی و با گسترش رشته‌های پیراپزشکی و پرستاری توانستیم به انگلیس و آمریکا طعنه زده و اقدامات شایانی در مسیر سلامت انجام دهیم.

متولیان اظهارداشت: کشور ما نشان داد برغم مشکلات مانند زمان دفاع مقدس هرکس به میزان توان خود در صحنه حاضر می‌شود و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: کار کردن برای نظام جمهوری اسلامی ارج داشته و جز اهداف مقدس است، همچنین باید بدانیم در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و اشتغال نباید نا امید شد زیرا مشکلات قابل حل است.

برپایه گزارش رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا به بیش از ۶ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.