سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق گزارشات رسیده از شهروندان به نیروی انتظامی کاشان مبنی بر فروش مواد مخدر در سطح شهر توسط یک زن و مرد اظهار داشت: با بررسی و صحت گزارش‌های رسیده مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان موفق شدند متهمین را در یک عملیات دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمین خواهر و برادر بودند، ابراز داشت: با بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمین بیش از دو کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری یک قاچاقچی دیگر در کاشان خبر داد و تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان با انجام کار اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل خودروهای ورودی به شهر به یک دستگاه خودرو کامیون که عازم شهر کاشان بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: با بازرسی از کامیون توقیف شده ۱۶ کیلوگرم مواد افیونی که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: در پرونده دیگری سارق حرفه ای باغات مناطق حسن آباد و فین بزرگ کاشان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه سارق جوانی ۳۷ ساله بود، گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده از این سارق، متهم به ۱۰ فقره سرقت از باغات اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از شناسایی و دستگیری سارقین وسایل خودرو خبر داد و افزود: متهمین که زن و شوهر بودند در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمین بیشترین اقدامات مجرمانه خود را از بین خودروهای پیکان و وانت انتخاب می‌کردند، یادآور شد: این مرد ۳۵ و زن ۲۸ ساله با همدستی یکدیگر اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.

سرهنگ قربانی در پایان ضمن درخواست از شهروندان مبنی به رعایت کامل نکات ایمنی برای حفاظت از اموال خود تاکید کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.