حسین چرخابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: سپاهان می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خود بهترین بهره را ببرد و موفق به قهرمانی در لیگ برتر شود.

وی اظهارداشت: سپاهان در 2 ماه گذشته حاشیه‌های زیادی را پشت سرگذاشت و سرآغاز آن دیدار برگزار نشده با پرسپولیس در چهارم اسفند سال گذشته بود که به ضرر این تیم تمام شده است.

در هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار بود تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به مصاف هم بروند اما این مسابقه به دلیل حضور نیافتن سپاهان در میدان، برگزار نشد و مسوولان این تیم مدعی بودند که هواداران سپاهان مانع حرکت اتوبوس تیم از هتل به سمت ورزشگاه بودند.

مسوولان برگزاری مسابقه پس از گذشت بیش از ۳۰ دقیقه از زمان قانونی شروع بازی، مسابقه را لغو کردند. اگرچه دقایقی بعد اتوبوس تیم سپاهان به ورزشگاه رسید اما بازی برگزار نشد. در نهایت هم کمیته انضباطی، نتیجه بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا و ایران است، گفت: بعد از آن اتفاقات کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با نتیجه سه بر صفر به سود قرمزپوشان صادر کرد که بعد از اعتراض سپاهان این رای باز هم چهار روز پیش در  کمیته استیناف؛ تایید شد.

چرخابی با بیان اینکه نوع ادبیات عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد رای دیدار سپاهان و پرسپولیس درست نبود، گفت: این نوع ادبیات در گفت و گو با رسانه‌ها برای اعلام رای کمیته استیناف درست نبود ولی به هر حال نتیجه به نفع سپاهان نبود و این تیم باز هم بازنده اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان یک تیم ریشه‌دار و مردمی است ، گفت: نوع تفکری که پشت بازی نکردن این تیم در مقابل پرسپولیس وجود داشت درست نبود و این تفکر از نظر من غلط بود با این حال این اتفاق رخ داد.

مربی سابق سپاهان با بیان اینکه نقد سازنده به پیشرفت تیم کمک خواهد کرد، افزود:  تفکری که پشت بازی نکردن سپاهان و پرسپولیس بود، باعث شد سپاهان ضربه بخورد در حالی که همه از قوانین مطلع هستیم نباید این اتفاق رخ می‌داد.

وی با تاکید بر فراموشی اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: از نظر من سپاهان در ادامه رقابتهای لیگ‌برتر فرصت قهرمانی را دارد چون از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و این تیم ظرفیت بالایی در این زمینه را دارد.

وی تصریح کرد: یکی از ارکان هر تیم برای قهرمانی دوری از حاشیه‌هاست، این تیم باید از حاشیه دوری کند و برای موفقیت با تلاش بیشتر به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه به طور معمول حواشی در تیم‌های بزرگ وجود دارد، افزود: با این حال نباید اسیر حاشیه شد و کل پتانسیل تیم درگیر شود،سپاهان در همه بخش‌ها بازیکنان فنی خوبی دارد و می‌تواند در رقابت‌های لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد.

سپاهان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران، دارای پنج مقام قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم است.

این تیم اولین تیم ایرانی است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و تنها تیم کشور است که به جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی نیز راه یافته است.

سپاهان پرافتخارترین تیم دههٔ ۱۳۸۰ فوتبال ایران و اولین و تنها باشگاهی است که در فصل ۹۱–۱۳۹۰ برای دومین بار پیاپی از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کرد و برای سومین سال متوالی قهرمان شد.

سپاهان با این سه قهرمانی پیاپی، تنها تیمی است که توانسته در تاریخ لیگ فوتبال ایران سه دورهٔ متوالی قهرمان شود.

زردپوشان اصفهانی همچنین با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آیند.

این تیم اکنون با ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

بازی‌های فوتبال لیگ‌برتر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعطیل شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.