زکیه مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت ورزش تکواندو در کشور اظهار داشت: شهرستان لنجان یکی از قطب‌های مهم ورزش تکواندو در کشور است و نیاز است بیش از پیش از این ورزش حمایت شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ سال به صورت حرفه ای رشته رزمی تکواندو را دنبال کرده است، تصریح کرد: کنکور باعث شد تا از ورزش به صورت حرفه ای فاصله بگیرم و پس از ورود به دانشگاه برای رؤیای خود که کسب سهمیه المپیک برای رشته تکواندو است تلاش خواهم کرد.

این تکواندوکار اصفهانی افزود: پدرم که ۹ سال در اسارت دشمن بعثی بود و با درجه آزادگی و جانبازی سال گذشته بر اثر بیماری فوت شد، اولین مربی من در زمینه ورزش تکواندو بوده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا قصد داشت رشته رزمی کونگ فو را دنبال کند، تصریح کرد: پدرم مربی کونگ فو بود؛ اما در مشاوره با مربی تکواندو به این نتیجه رسیدم که مسیر برای موفقیت در رشته کونگ فو در سطح بین المللی برای بانوان هموار نیست و همین باعث شد رشته تکواندو را دنبال کنم.

کسب ۴۰ مدال استانی و کشوری

مرادی با اشاره به کسب ۴۰ مدال استانی و کشوری گفت: در مسابقات جهانی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در دو بخش انفرادی و تیمی مدال‌های برنز، طلا و نقره را برای کشورم کسب کردم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.