سرهنگ علی‌اصغر محمدی روز پنجشنبه در نشستی خبری تشریح کرد: دستگیری سارقان در سال جاری افزایش ۵۵ درصدی و میزان کشفیات هم افزایشی ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان دارد.

وی بیان کرد: دستگیری‌ها شامل باند ۲ نفره دزدی احشام با ۲۵ فقره به ارزش ۲ میلیارد ریال، پنج نفر دزد موتورسیکلت و کشف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت، سه دزد مدرسه و سه دزد مکان‌های خصوصی بود و ۲ دستگاه موتور کراس به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آران‌وبیدگل به اقدام‌های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: تشکیل هفت فقره پرونده جعل اسناد، دستگیری عاملان هتک حرمت و نشر اکاذیب، شناسایی و دستگیری عاملان توهین به مقدسات و بازگرداندن یک میلیارد ریال وجه مالباختگان اینترنتی از مهمترین اقدام‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: نزدیک به یک‌هزار و ۵۵ تماس با شماره ۱۱۰ از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این شهرستان صورت گرفته که به صورت میدانی پیگیری شده و ۳۸ مورد پاکسازی نقاط آلوده در راستای برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون تصادف منجر به فوت در این شهرستان نداشتیم، تصریح کرد: تصادف‌های منجر به مصدومیت هم در این مدت کاهش چشمگیری داشته است.

وی همچنین به تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در آران‌وبیدگل اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدام‌هایی از جمله کنترل مبادی ورودی و خروجی، اجرای طرح نظارت و فاصله‌گذاری اجتماعی، تشکیل قرارگاه اجتماعی و ۱۷۰ ساعت گشت برای کنترل واحدهای صنفی انجام شد که ۱۳۱ واحد صنفی متخلف هم پلمب شدند.

فرمانده انتظامی آران‌وبیدگل تاکید کرد: شهروندان مسایل ایمنی و امنیتی در حفاظت از اموال خود را به جد رعایت و اشیای گران قیمت خود را به جای نگهداری در خانه، در صندوق‌های امانت بانک‌ها نگهداری کنند.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.