سرهنگ حسین پورقیصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشتر جاده‌های استان به دلیل بارش باران لغزنده است.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروهای دیگر از بروز حادثه برای خود و دیگران جلوگیری کنند و از سالم بودن لاستیک و همچنین عاج بالای ۵۰ درصد خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: همه محورهای ارتباطی این استان با وجود بارش باران در بیشتر مناطق که از سه‌شنبه شب آغاز شد، باز است و تردد خودروها جریان دارد.

وی اضافه کرد: در این مدت تنها تعدادی تصادف از نوع خسارتی و جرحی در جاده‌ها بوقوع پیوست و هیچ حادثه ناگوار رانندگی گزارش نشده است.

سرهنگ پورقیصری از روند افزایش ترافیک در محورهای این استان خبر داد و پیش‌بینی کرد که با توجه به تعطیلات آخر هفته حجم ترافیک در این جاده‌ها در ساعات پیش‌رو افزایش یابد.

مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان هم امروز چهارشنبه اعلام کرد با وجود بارش پراکنده باران در بسیاری از محورهای جنوبی و غربی، همه راه‌های شریانی و اصلی این استان باز بوده و تردد ایمن و روان در آنها جریان دارد.

این مرکز افزود: در زمان حاضر بارش پراکنده باران در جاده‌های جنوبی و غربی از جمله شهرستان‌های فریدون‌شهر، چادگان و فریدن  و محورهای اصفهان به شهرضا، شهرضا به آباده و اصفهان به زرین شهر گزارش شده است اما در محورهای شمال و شرق استان پدیده خاصی وجود ندارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.