منصور شیشه‌فروش شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا به گزارش‌های هواشناسی بارش‌ها تا پایان فردا (یکشنبه) در مناطق مختلف استان و با مقادیر کم و زیاد ادامه خواهد یافت، بنابراین عدم تردد در کنار رودخانه‌ها و آبراه‌ها به دلیل احتمال طغیان آنها، ضروری و مورد تاکید است.

وی به احتمال بارش تگرگ و وقوع رعد و برق، صاعقه، وزش باد شدید و کاهش دما اشاره و خاطرنشان کرد: مردم عدم حضور در شیب کوه‌ها، ارتفاعات و پل‌ها با هدف حفاظت در برابر سیل و صاعقه را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بارش‌های شنبه در تمامی مناطق استان بجز شمال شرق است، تصریح کرد: برای روز یکشنبه منطقه نامبرده نیز با بارندگی همراه خواهد بود و آماده‌باش نیروهای امدادی باید در دستور کار باشد.

شیشه‌فروش با تاکید بر زهکش مزارع و باغات و خودداری از تردد و توقف دام‌ها در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها و شیب کوه‌ها تصریح کرد: آماده باش تیم های امدادی تا رفع احتمال خطر ادامه خواهد داشت.

نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان طی امروز تا اواسط فرداست، بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان  افزایش ابر و  وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و با شدت بیشتر در مناطق غربی وجود دارد.

بارش تگرگ و جاری شدن روان آب اختلال در تردد شهری وجاده‌ای در برخی مناطق درساعات عصر وشب انتظار می‌رود.

بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.