مرتضی صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های هفته گذشته در شهرستان اردستان، بارندگی‌ها، مجدداً در ۲۴ ساعت گذشته با وقوع سیل همراه بود که در بخش‌هایی از شهرستان اردستان خسارت‌هایی را وارد کرد.

وی افزود: سیل در محورهای مواصلاتی روستاهای هندوآباد، درباغ، امیران و محور ترانزیت اردستان به نائین موجب خسارت‌هایی شد که اکنون محور، شانه و آب نماهای خسارت دیده ترمیم شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: طول خرابی‌ها به شکل مقطعی شامل ۱۰ کیلومتر راه، خسارت به ۱۰ دستگاه آب نما بود که تعداد دو خودرو امداد رسانی همراه با شش نفر سرنشین نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کرده‌اند.

بی توجهی به هشدارهای راهداران و وقوع حادثه در محور هندوآباد

وی ابراز داشت: بی توجهی تعدادی از رانندگان محور روستایی هندوآباد به هشدارهای راهداران و حرکت در مسیر سیل، موجب بروز حادثه شد که با امداد رسانی راهداران، سرنشینان نجات داده شدند.

صادقی بیان داشت: در همین مسیر رئیس اداره راهداری اردستان در حین امداد رسانی دچار حادثه شد که در حال حاضر تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

وی اضافه کرد: مسیرهای مسدود شده توسط ۱۴ نیروی امدادی همراه با شش دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین باز شده است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در این روزهای بارانی که همراه با احتمال وقوع سیل خواهد بود به هشدار نیروهای راهداری در محورها توجه کنند و از تردد با وسایل نقلیه در محورهای سیل زده خودداری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.