مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آنکه آسیب‌های اجتماعی پس از طی شدن بحران‌های اجتماعی پدیدار می‌شود، اظهار داشت: تماس با صدای مشاوره، با موضوع اختلافات نظر بر سر رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین اعضای خانواده فزونی گرفته است.

افزایش دو برابری کارشناسان اورژانس اجتماعی اصفهان

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس به سامانه ۱۲۳، از دانش کارشناسان برای رفع مسائل خانوادگی و اجتماعی بهره مند شوند، گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی مشاوران این بخش افزایش پیدا کرده‌اند و کارشناسان اورژانس اجتماعی به دو برابر افزایش یافته‌اند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: در شیفت صبح پنج کارشناس، سه کارشناس در شیفت عصر و سه نفر هم در شیفت شب از امروز (شنبه) ۲۳ فروردین ماه، به خدمت رسانی مشغول هستند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: با جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل مسائل مطرح شده و مقایسه با سنوات گذشته می‌توان به ارزیابی مسائل دوران بیماری کرونا به عنوان یک بحران دست یافت.

کاهش میزان خشونت‌های خانوادگی که منجر به مداخلات قانونی می‌شود

وی با اشاره به اینکه طبق برآوردها و مشاهدات اولیه، میزان خشونت‌های خانوادگی که منجر به مداخلات قانونی می‌شود کاهش یافته است، ابراز داشت: پس از مقایسه و تحلیل آمارها در بازه زمانی مشخص، می‌توان در دوران پساکرونا آسیب‌های اجتماعی پس از بحران را گمانه زنی کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.