به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی با روسای بانک های دولتی در خصوص رعایت پروتکل گندزدایی در بانکها مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت و موضوعات دیگر پیش از ظهر سه شنبه به ریاست فرماندار و با حضور مدیر شبکه بهداشت ودرمان وکارشناس بهداشت محیط پیش از ظهر در محل فرمانداری دهاقان برگزارشد.

علی اصغر قاسمیان در این جلسه اظهار داشت: بانک ها بهداشت عمومی را در ارتباط با مراجعین رعایت نمایند و مواردی از جمله ضدعفونی خودپردازها، رعایت فاصله ارباب رجوع با همدیگر، ضدعفونی میز ها و سطوحی که ارباب رجوع با آن درتماس است را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن موعد چکهای مشتریان بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها وارد رکود شده و برخی مردم عملاً درآمد خود را تا حد زیادی از دست داده‌اند، به همین دلیل بانک ها رعایت حال مردم را تا جایی که ممکن است به ویژه در ارتباط با چکهای برگشتی داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان هم ضمن تشکر از مردم شهرستان به خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی خصوصاً در روزهای ۱۲ و۱۳ فروردین ماه بیان داشت: تنها راه مقابله با ویروس کرونارا رعایت بهداشت فردی وعمومی، ماندن در خانه تا حد ممکن، شستشوی دست ها، رعایت فاصله گذاری و عدم حضور در اجتماعات است.

حشمت الله ثالثی افزود: همکاران من درمرکز بهداشت شهرستان روزانه با توان وقوت زیاد درحال خدمت رسانی به حوزه سلامت هستند که لازم است از زحماتشان تقدیر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1401357
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.