حسین صادقیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: هیچ دستور تعطیلی برای جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی و سی ان جی در روزهای اخیر به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا صادر نشده و همه آنها در استان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰ جایگاه پمپ بنزین و ۱۶۰ جایگاه سی ان جی در استان اصفهان، تصریح کرد: همه آنها شبانه روزی مشغول کار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با بیان اینکه این جایگاه‌ها با رعایت موارد بهداشتی و ایمنی و ضد عفونی کردن مستمر و استفاده از دستکش یک بار مصرف در حال خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد که دستور رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به همه جایگاه‌های سوخت بنزین و سی ان جی در استان ابلاغ شد و جایگاه‌داران موظف به رعایت آن هستند در غیر این صورت بر اساس موازین قانونی با آنها برخورد می‌شود.

رییس انجمن جایگاه‌داران سوخت اصفهان در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر تعطیل نبودن جایگاه‌ها، افزود: جایگاه‌داران در سال جدید با مشکلات زیادی از نظر درآمدی و هزینه‌ای مواجه شدند اما همچنان با صد درصد ظرفیت خود برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند.

پیمان کامران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی فروش بنزین در هفته نخست سال جاری، گفت: از طرف دیگر، جایگاه‌داران موظف به تامین و خرید دستکش یک بار مصرف و مواد ضد عفونی کننده با هزینه خودشان هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه ها بطور متوسط روزی ۱۰ بار ضد عفونی می شوند، تصریح کرد: تامین این مواد هزینه های زیادی به جایگاه ها تحمیل کرده اما حمایت چندانی در این زمینه از آنها صورت نگرفته است.

کامران به نگرانی خانواده کارگران جایگاه های سوخت بدلیل  انتقال ویروس کرونا نیز اشاره و اضافه کرد: این موضوع باعث شده که تعدادی از آنها به سر کار نیایند.

وی تاکید کرد: کارگران جایگاه های سوخت نیز با توجه به فعال بودن ۲۴ ساعته این جایگاه ها در معرض خطر انتقال ویروس کرونا قرار دارند و نیاز به تقویت روحیه و حمایت های  انگیزشی دارند.

جایگاه‌های سوخت یکی از مراکز اصلی شیوع ویروس کرونا بشمار می‌آید به همین دلیل مسوولان در کشور و استان اصفهان تاکید و ابلاغ کردند که سوختگیری در این جایگاه‌ها فقط با دستکش یک‌بار مصرف انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.