سید علیرضا مروجی روز چهارشنبه با قدردانی از زحمات همه مردم فهیمی که در خانه ماندن و تردد نکردن در معابر و اماکن عمومی را رعایت و به کنترل این بیماری در جامعه کمک کردند، اظهار داشت: تجهیزاتی با کمک خوب خیرین در حال تهیه و با بهترین کیفیت و زیر نظر مستقیم ریاست دانشگاه و مسوولان درمانی در حال به کارگیری برای بیماران نیازمند است.

وی افزود: البته ساماندهی گروه‌های مختلف خیر و جهادی که به واقع در حال زحمت کشیدن و فداکاری هستند نیز در حال انجام است تا بهترین کیفیت را برای کمک به کنترل این بیماری داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: نکته مهم حمایت بیماران پس از ترخیص است که در خانه همچنان نیاز به حمایت دارند و از گروه‌های خیر و جهادی خواهش می‌کنیم برای کمک به این بیماران تلاش ویژه‌ای را مبذول کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم که ان‌شاء‌الله با کنترل کرونا در سطح جامعه شاهد کاهش ورودی بیماران بدحال به بیمارستان‌ها باشیم.

مروجی تصریح کرد: از ابتدای بروز بیماری کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل تا کنون یک‌هزار و ۵۰۲ نفر از بیماران بستری و مشکوک مرخص شدند و ۴۰۱ نفر نیز در حال حاضر با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری هستند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۹۰ درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شهروندان نگران یا دارای علایم کرونا از جمله تنگی نفس، تب بالای ۳۸ درجه و سرفه خشک به سامانه خوداظهاری غربالگری و مراقبت کرونا مراجعه کنند یا با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.