سعید کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در حوادث چهارشنبه سوری امسال ۲۰ نفر به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ارجاع داده شدند، اظهار داشت: باید توجه کنیم که این آمار تنها مرتبط با شب گذشته نیست بلکه از دو روز گذشته تاکنون را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مجروحان حادثه چهارشنبه سوری امسال اصفهان با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است، افزود: سال گذشته در ایام چهارشنبه سوری ۵۰ فرد مجروح به این بیمارستان ارجاع داده شد که امسال خوشبختانه با کاهش ۳۰ نفری روبرو بوده است.

رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان با اشاره به لزوم توجه و دقت بیشتر مردم در شرایطی که تمرکز کادر درمانی کشور باید بر درمان بیماران کرونایی متمرکز باشد، ابراز داشت: باید گفت که حتی یک مورد مجروح چهارشنبه سوری در شرایط فعلی و در آستانه سال نو زیاد است.

تمامی مجروحان چهارشنبه سوری اصفهان جوان بودند

وی اضافه کرد: تمامی مجروحان مراجعه کننده و آسیب دیده در چهارشنبه سوری اصفهان جوان بودند و حتی احتمال قطع مچ دست یک جوان ۲۷ ساله از میان مجروحان وجود دارد که برای ما بسیار ناراحت کننده است.

کریمی با اشاره به اینکه در میان مجروحان چهارشنبه سوری زن و کودک وجود نداشته است، بیان داشت: کادرهای درمانی کشور و اصفهان در شرایط کنونی به واقع در حال جهاد هستند و مردم در این شرایط باید با توجه به توصیه های کادر پزشکی و بهداشتی کشور باید کمک کنند تا هرچه سریع تر از بحران کرونا عبور کنیم و در این میان باید تلاش کنیم که کادر درمانی با مسئله جدیدی روبرو نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.