به گزارش خبرنگار مهر، بعد از شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری بازیکن سابق این تیم در پی انتقال به باشگاه روبین کازان، فدراسیون جهانی فوتبال در نهایت رای خود را آذرماه گذشته در بخش غرامت آموزشی این پرونده اعلام کرد.

در این رای روبین کازان باید مبلغ ۱۱۰ هزار یورو به ذوب آهن بابت غرامت آموزشی شکاری پرداخت کند. البته از آن زمان تا الان هنوز انتقال این پول به باشگاه ذوب آهن عملی نشده است.

ذوبی ها به خاطر تحریم های بانکی علیه ایران امکان معرفی شماره حساب خود و انتقال این پول را به صورت مستقیم نداشتند و حساب های دیگری را به طرف روسی اعلام کردند.

با این حال مسئولان روبین کازان تاکید داشتند فقط شماره حساب باشگاه را قبول دارند و به حساب دیگری به جز آن پولی واریز نمی کنند. در نهایت و با توافق طرفین مقرر شد این مبلغ ابتدا به حساب «سالواتوره» وکیل ایتالیایی باشگاه ذوب آهن در این پرونده واریز شود و وی هم بعد از طی کردن مراحلی پول را در اختیار باشگاه ایرانی بگذارد.

نکته جالب توجه اینجاست که روبین کازان چند سال پیش در پی انتقال سردار آزمون از سپاهان به این تیم روسی، سیاست مشابهی داشتند و از انتقال غرامت آموزشی سردار آزمون برای مدت زمانی معین به حساب سپاهانی ها خودداری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.