احمد جمشیدی روز شنبه در بازدید خبرنگاران ورزشی همراه با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن از این کارخانه افزود : قرار داد سال گذشته بازیکنان تیم ذوب آهن  تا این لحظه تسویه شده است.

وی با بیان این که باشگاه ذوب آهن ۲۵ رشته ورزشی فعال دارد که احتمال حذف برخی رشته ها به دلایل مالی وجود دارد. اظهارداشت: کارخانه ذوب آهن  این مقدار مبلغ را به باشگاه کمک کرد و این بودجه باشگاه نیست بلکه برای تقویت باشگاه کمک شد، بودجه باشگاه ذوب آهن روی پنجاه میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که نظم و انضباط در باشگاه اولویت دارد و همه چیز رصد می شود، اظهار داشت: یکی از ورزشگاه های آماده ای که در کشور برای لیگ برتر آماده می شود ورزشگاه ذوب آهن است  و در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده و با شروع لیگ مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد : تیم فوتبال این باشگاه بازی های درخشانی را در لیگ برتر و آسیا انجام داد و باعث افتخار ایران است و امروز گوشه ای از فعالیت کارخانه بزرگ ذوب آهن را می بینید که همانند یک شهر است.

وی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگاران را به اصحاب رسانه تبریک گفت و اضافه کرد : تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه داریم و نتیجه این هم افزایی را دیدم و اگر صادقانه باشد کمک هایی زیادی به ورزش می شود و امیدوارم تعاملات دو طرفه باشد.

جمشیدی تصریح کرد : تیم فوتبال ذوب آهن افتخار کشور و پرچم دار ایران در آسیا هستند و امروز همه به این افتخار می کنند و در زمان حاضر وقتی صحبت فوتبال می شود باشگاه ذوب آهن مد نظر است.

وی بیان کرد : در آستانه بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با همراهی همه کادر فنی، مدیرعامل و دست به دست هم دهیم و با اتحاد، همدلی و تعامل پیش بریم تا موفق شویم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: قول می دهیم هیات مدیره همیشه در کنار تیم باشد  و با برنامه ریزی دقیق  بتوانیم همراه و همگام با تیم پیش بریم.

همچنین علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذو آهن در این نشست با تبریک رو خبرنگار اظهار داشت: هم افزایی خبرنگاران در استان اصفهان با تیم ذوب آهن مایه فخر است که در جایی دیگر این همکاری وجود ندارد.

وی با بیان این که ۱۴ هزار کارگر زحمتکش ذوب آهن چشم انتظار موفقیت ذوب آهن در آسیا هستند، گفت: در سال جاری کار سختی در پیش داریم و  انشالله بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد : این کارگران ذوب آهن در کوره بلند و کوتاه و کک فعالیت می کنند و عرق می ریزند که گرما بالاست که بدن دیگر تحمل آن را ندارد.

وی با بیان این که پرچم دار کشور در لیگ قهرمانان آسیا و  تنها نماینده کشور  در این رقابت ها هستیم افزود: در مجموع نماینده ۱۴ هزار نفر  فارغ از هر رنگ با سبز ریشه دار هستیم که باعث افتخارو مایع فخر است.

وی تصریح کرد: قول می دهیم پرچم امانتی که تحویل ماست زمین نخورد و به کشور بر می گردانیم و راهی سختی را داریم  تا به سایر تیم ها ثابت کنیم همه چیز در اختیار خیلی ها نیست.

خبرنگاران ورزشی استان به همراه بازیکنان، کادر فنی و برخی از مسوولان باشگاه ذوب آهن روز شنبه از بخش های مختلف کارخانه ذوب آهن کوره های بلند و کوتاه و بخش کک و سایر قسمت های این صنعت بازدید کردند و از نزدیک شاهد فعالیت کارگران و این کارخانه بودند.

سبزپوشان ذوب آهن پس از استقلال و پاس که به ترتیب دو و یکبار قهرمان باشگاه‌های آسیا شدند به همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافته است.

این تیم در ۲۲ آبان ۱۳۸۹ و در تک بازی فینال در ورزشگاه ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن به مصاف تیم "سئونگنام ایلهوا چونما" رفت و در این دیدار با نتیجهٔ ۱–۳ مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ رضایت داد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.