مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در شرایط مهم امدادرسانی، برقراری ارتباط از طریق تلفن سرعت خدمت‌رسانی را کاهش می‌دهد گفت: با تجهیز مراکز درمانی و اورژانس پیش‌بیمارستانی به این بی‌سیم‌ها روند خدمت‌رسانی بهبود می‌یابد و بخش‌های مختلف هر مرکز درمانی می‌توانند در سطح مدیریتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

عباس عابدی زمان توزیع این بی‌سیم‌ها را امروز عنوان و خاطرنشان کرد: این تجهیزات به صورت رایگان توزیع شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی تمامی ناوگان اورژانس ۱۱۵ اصفهان و سه واحد امدادی ویژه به موضوع بیماران مشکوک به کرونا یا کرونای قطعی و درصورت نیاز انتقال آن‌ها به مراکز درمانی اختصاص یافته است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان این اقدام را امری پسندیده و در عین حال مورد نیاز برشمرد و تصریح کرد: خیران حوزه سلامت در شرایط کنونی کشور و استان می‌توانند همراهان خوبی برای مدافعان سلامت و شهروندان باشند.

وی اظهارداشت: خیران و مردم می‌توانند هم در بخش تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مراکز بیمارستانی و اورژانس ۱۱۵ و هم در زمینه‌های رفاهی و روحیه‌دهی به نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی و نیز کادر درمانی، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های درگیر کرونا همیاری کنند.

بر اساس آخرین اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسید و ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.