جواد اصغری مقدم، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به بازیکنام افتخار می کنم که تا آخرین لحظه، تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار کردند در حالی که دیگر توان راه رفتن نداشتند.

وی گفت: تیم ما جوان است و در این سه روز که ۲ بازی انجام دادیم خیلی تحت فشار بودیم در حالی که از نظر تعداد بازیکن نیز در محدودیت قرار داشتیم و مجبور بودیم بازیکنان خود را آماده کنیم.

اصغری مقدم تصریح کرد: تیم گیتی پسند، امروز بازی بهتری انجام داد چون بهتر شروع کرد و با تعداد مهره زیاد توانست از تعویض های خود استفاده کند و ما را ببرد در حالی که دست تیم ما بسته بود ولی بازیکنانم فوق العاد بازی و همه تلاش خود را کردند.

وی افزود: تیم خوبی درست کردیم که مجموعه خوبی هستند و امیدوارم این روند در تیم ما ادامه داشته باشد.

سرمربی سن ایچ در باره داوی این دیدار نیز گفت: داور اول این دیدار قضاوت خوبی داشت ولی داور دوم در حد این بازی نبود یعنی به محض اینکه اشتباه کرد می خواست جبران کند ولی در مجموع داوری خوبی بود.

وی در باره بازی فینال لیگ برتر فوتسال کشور هم اظهار داشت: بازی فینال همیشه سخت است و شرایط خاص خود را دارد و در ان بازی هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی است.

دیدار اول این مرحله را گیتی پسند با نتیجه ۷ بر ۴  و دیدار دوم را سن ایچ با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شده بودند.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز در دیدار سوم خود با سن ایچ ساوه توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و به فینال لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در باره برگزاری مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گفت: به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این ویروس، تاریخ دیدار فینال رقابت های فوتسال لیگ برتر تغییر کرد. 

به گفته وی، این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران، عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه و با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا و کسب زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور گرفته شد.

فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال ۱۳۹۹ بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.