نایین

امام جمعه نایین گفت: برای عبور از بیماری کرونا، همگان باید به دستورات و راهنمایی‌های بهداشتی مسئولان جدا توجه و عمل کنند تا آن را شکست دهیم.

حجت الاسلام سید علی سجادی روز جمعه در نماز جمعه این هفته در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) نایین افزود: برای مقابله موفق با این بیماری ضمن رعایت امور بهداشتی باید از  آن دچار ترس و استرس نشویم زیرا هر چه استرس در بدن انسان بالاتر می برود سیستم ایمنی بدن ضعیف تر می شود در نتیجه ابتلا به بیماری ها راحت تر می شود.

وی تاکید کرد: از پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی به عنوان افسران و سربازان مدافع حریم سلامت کشور تشکر می کنم که خودشان را مستقیم وارد میدان جنگ با کرونا ویروس جدید کردند که امید است خداوند به همه آنها اجر دنیوی و اخروی عنایت بفرمایید.

سجادی با تبریک به منتخب مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس یازدهم گفت: انتخابات برغم تبلیغات رسانه های بیرونی برای عدم شرکت مردم و جوسازی های عوامل داخلی به خوبی برگزار شد.

امام جمعه نایین گفت: چند توصیه به انتخاب شدگان دارم اول اینکه حرف هایی را که در تبلیغات خود به مردم گفتید فراموش نکنید دوم اینکه همیشه فکر کنید چه بودید و چگونه با رای مردم به مجلس راه یافتید لذا گرفتار غرور و خود بزرگ بینی نشوید و سابقه خوب فعلی خودتان را حفظ کنید که چهار سال دیگر باید تایید صلاحیت شوید.

وی به فرا رسیدن ماه رجب اشاره  و اضافه کرد: ماه رجب که از شرافت ویژه ای برخوردار است و حتی در زمان جاهلیت و قبل از اسلام همین شرافت را داشت و اعراب بت پرست منتظر بودند که ماه رجب برسد و حاجات خود را در این ماه از خدا بخواهند.

خور

امام جمعه موقت شهر خور از مردم درخواست کرد، جوانب احتیاط و رعایت نکات بهداشتی را رعایت کرده و آرامش خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام گل محمد رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خور افزود: یکی از موضوعات مهمی که امروز می تواند در پیشگیری از آسیب ها به افراد کمک کند آموزش خود مراقبتی و استفاده از وسایل شخصی است.

وی گفت: مردم، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از وزارت بهداشت و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است ادامه داد: شهروندان با پرهیز از دست دادن و روبوسی، حضور نیافتن در اجتماعات و محیط‌ های پر رفت و آمد از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

امام جمعه موقت شهر خور با اشاره به انتخابات هفته گذشته گفت: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رحمانی با بیان اینکه سم‌پاشی رسانه‌های استکبار ملت غیور ایران اسلامی را هرگز از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نمی‌کند افزود: علی رغم همه توطئه های دشمنان مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر تمامی نقشه های آنان را نقش برآب کردند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.