سرهنگ علی صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پلیس‌های تخصصی این شهرستان ساختمان‌های مجزا و با امکانات نیاز ندارند که این‌ موضوع در انجام ماموریت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم مشکل ایجاد می‌کند.

وی بیان‌کرد: اخذ آزمون و صدور گواهینامه، صدور پلاک، معاینه فنی، رسیدگی به تخلفات، امور اداری و ارتباطات و بررسی تصادفات از مهمترین ماموریت‌های پلیس راهنمایی و زانندگی این شهرستان است که حجم کار بالا و با مراجعات زباد مردم روبرو است اما مکان مناسب برای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اخذ آزمون‌های گواهینامه باید از سوی پلیس انجام شود نبود مکان مناسب موجب بروز مشکلاتی شده که باید شهرک آزمون طراحی و احداث شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر سه هزار متر مربع برای احداث ساختمان پلیس راهور و شهرک آزمایش در این شهرستان پیش‌بینی شد یادآورشد: اجرای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و بر اساس برنامه ساختمان اداری، شهرک آزمون و سایر واحد خدماتی این ‌پلیس راه اندازی می‌شود.

وی یادآورشد: با توجه به کلنگ‌زنی صورت گرفته و تامین اعتبار اولیه پیش‌بینی می‌شود ساختمان پلیس تا 2 سال آینده احداث شود.

وی در خصوص ساختمان سایر پلیس‌های تخصصی گفت: احداث مجتمع پلیس‌های تخصصی پیش‌بینی شده که باید واگذاری زمین و تامین اعتبار ساخت از محل بودجه شهرستانی و ناجا انجام شود.

اکنون پلیس راهنمایی و رانندگی تیران و کرون دارای یک باب پاسگاه درون شهری است که خدمات در این ساختمان ارایه می‌شود و این مکان به دلیل تراکم حجم فعالیت‌ها پاسخگو نیست و در این منطقه شهرک آزمایش وجود ندارد.

هر هفته بیش از 200 نفر در آزمون گواهینامه شرکت می‌کنند که باید مکان مناسب برای آزمون آیین نامه و شهر پیش‌بینی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.